.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه واکنشهای مردمی به حضور فتنه گران

اطرافیان محتشمی پور با مشاهده افزایش جمعیت و اعتراضات مردمی ، وی را سریعاً از محل خارج کردند و به تهران بازگشتند.

"اصلاح طلبان حتی جرات رفتن به خانه عمه شان را هم ندارند چه برسد چراغ خاموش حرکت و مردم را جذب کنند."این بخشی از سخنان حجت الاسلام جعفر شجونی دبیرکل جامعه وعاظ بود که در واکنش به برخی تحرکات مخفیانه اصلاح طلبان عنوان کرده بود.

سخنانی که اگرچه برخی به سادگی از کنار آن عبور کردند اما در پشت پرده این اظهارات واقعیتهایی پنهان شده که می تواند به درک بهتر وضعیت کنونی اصلاح طلبان کمک کند.

یکی از سایت های خبری(۵۹۸.ir) از سفر محتمشی پور رئیس کمیته صیانت از آراء ستاد میر حسین موسوی به قم خبر داده است.

وی که پس از انجام دیدارهای غیر رسمی با برخی از اشخاص قصد بازگشت از قم را داشت در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه با واکنش شدید جمعی از مردم روبه رو گشت .

حاضرین در صحنه که قصد سوال از ایشان در خصوص دلیل عدم اعلام برائت وی از سران فتنه را داشتند با واکنش شدید اطرافیان و عدم پاسخ وی روبه رو گردیدند که این رفتار موجب اعتراض حاضرین شد.

اطرافیان محتشمی پور با مشاهده افزایش جمعیت و اعتراضات مردمی ، وی را سریعاً از محل خارج کردند و به تهران بازگشتند.

از سوئی زهرا رهنورد نیز براي حضور در دانشگاه تهران با مخالفت قاطع مسئولان اين دانشگاه روبرو شد.

به گزارش فارس، مسئولان دانشگاه تهران با حضور زهرا رهنورد همسر موسوي در مراسم دفاعيه پايان نامه زهرا موسوي دختر ميرحسين موسوي در رشته هنر موافقت نكردند.

بر اساس اين گزارش، رهنورد كه با برخورد قاطع مسئولان دانشگاه تهران رو برو شده و اجازه حضور در دانشگاه را نمي‌يابد اعلام مي‌كند كه در پژوهشكده هنر واقع در باغ نگارستان ميدان بهارستان براي اين امر حضور پيدا خواهد كرد.

در حالي از حضور زهرا رهنورد در دانشگاه تهران ممانعت به عمل آمده است كه وي پيش از اين به طور رسمي از دانشگاه تهران درخواست كرده تا زمان تكميل و حضور در مراسم ارائه پايان‌نامه‌هاي دانشجويان خود در دانشگاه حاضر شود كه البته با درخواست وي موافقت نشده بود.

اما این واکشنها اولین و آخرین نبوده و نخواهد بود.

پیش از این شاهد حضور چندساعته کروبی در قم بودیم که با واکنش گسترده مردم مواجه شد تا جایی که مجبور شدند با کمک از نیروهای امنیتی کروبی را از محل خارج کنند.

همه اینها باعث شده تا دیگر سران فتنه نه تنها به فکر حضور در معابر عمومی نباشند بلکه تا جایی که می توانند سعی دارند از حضور در انظار عمومی خودداری کنند.

خشم و نفرت مردم از سران فتنه و برخی نزدیکان آنها، باعث شده تا همچنان این افراد در حبس بمانند.حبسی که نه تنها از سوی قوه قضائیه بلکه به واسطه رای دادگاه مردم صادر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.